We are aware of a potentially service impacting issue. Learn more

بروز کردن exim.conf Print


گاهی ارسال ایمیل با مشکل مواجه است و ایمیل های ارسالی شما بدرستی ارسال نشده و با خطا مواجه می شود.

ابتدا بررسی نمایید IP  سرور در blacklist  قرار نگرفته باشد.

تنظیمات DNS سرور از قسمت resolv.conf  و دامنه هارا از Dns Management  بررسی نمایید.

 سپس تنظیمات exim  را update  نمایید، برای اینکار دستورات زیر را اجرا نمایید:

برای custombuild2.0:

1

2

3

4

5

6

7

cd /usr/local/directadmin/custombuild

./build update

./build set eximconf yes

./build set eximconf_release 4.4

./build set spamassassin yes

./build update

./build exim_conf

برای custombuild1.2 :

1

2

3

4

5

6

7

8

wget -O /etc/exim.conf http://files.directadmin.com/services/exim.conf

wget -O /etc/exim.pl http://files.directadmin.com/services/exim.pl

chmod 755 /etc/exim.pl

cd /etc/virtual

touch blacklist_domains whitelist_from use_rbl_domains bad_sender_hosts blacklist_senders whitelist_domains whitelist_hosts whitelist_senders

if [ ! -e limit ]; then echo 0 > limit; fi

mkdir -p usage

chown mail:mail limit blacklist_domains whitelist_from use_rbl_domains bad_sender_hosts blacklist_senders whitelist_domains whitelist_hosts whitelist_senders limit usage

سپس exim  را restart نمایید:

1

service exim restart

 


Was this answer helpful?

  • 0
« Back