برای بررسی این مشکل ابتدا بررسی نمایید فضای ایمیل یا هاست شما پر نشده باشد.
همچنین فایل زیر را بررسی نمایید و مطمئن شوید اطلاعات localhost صحیح باشد.
1 |
/etc/hosts |
حق دسترسی و مالکیت های مسیر پوشه های ایمیل ها را در اکانت مورد نظر بررسی کنید.
در صورت عدم رفع مشکل دستورات زیر را دنبال نمایید:
1 2 3 4 5 6 7 |
cd /home /etc/init.d/dovecot stop rm -f */imap/*/*/Maildir/dovecot* rm -f */imap/*/*/Maildir/.*/dovecot* rm -f */Maildir/dovecot* rm -f */Maildir/.*/dovecot* /etc/init.d/dovecot restart |
همچنین می توانید در ادامه تنظیمات exim را نیز update نمایید.
1 2 3 4 5 6 7 8 |
wget -O /etc/exim.conf http://files.directadmin.com/services/exim.conf wget -O /etc/exim.pl http://files.directadmin.com/services/exim.pl chmod 755 /etc/exim.pl cd /etc/virtual touch blacklist_domains whitelist_from use_rbl_domains bad_sender_hosts blacklist_senders whitelist_domains whitelist_hosts whitelist_senders if [ ! -e limit ]; then echo 0 > limit; fi mkdir -p usage chown mail:mail limit blacklist_domains whitelist_from use_rbl_domains bad_sender_hosts blacklist_senders whitelist_domains whitelist_hosts whitelist_senders limit usage |
در نهایت سرویس exim را restart نمایید.
1 |
service eixm restart |