We are aware of a potentially service impacting issue. Learn more

خطای Roundcube connection to storage server failed Print


برای بررسی این مشکل ابتدا بررسی نمایید فضای ایمیل یا هاست شما پر نشده باشد.

همچنین فایل زیر را بررسی نمایید و مطمئن شوید اطلاعات localhost صحیح باشد.

1

/etc/hosts

حق دسترسی و مالکیت های مسیر پوشه های ایمیل ها را در اکانت مورد نظر بررسی کنید.
در صورت عدم رفع مشکل دستورات زیر را دنبال نمایید:

1

2

3

4

5

6

7

cd /home

/etc/init.d/dovecot stop

rm -f */imap/*/*/Maildir/dovecot*

rm -f */imap/*/*/Maildir/.*/dovecot*

rm -f */Maildir/dovecot*

rm -f */Maildir/.*/dovecot*

/etc/init.d/dovecot restart

همچنین می توانید در ادامه تنظیمات exim را نیز update  نمایید.

1

2

3

4

5

6

7

8

wget -O /etc/exim.conf http://files.directadmin.com/services/exim.conf

wget -O /etc/exim.pl http://files.directadmin.com/services/exim.pl

chmod 755 /etc/exim.pl

cd /etc/virtual

touch blacklist_domains whitelist_from use_rbl_domains bad_sender_hosts blacklist_senders whitelist_domains whitelist_hosts whitelist_senders

if [ ! -e limit ]; then echo 0 > limit; fi

mkdir -p usage

chown mail:mail limit blacklist_domains whitelist_from use_rbl_domains bad_sender_hosts blacklist_senders whitelist_domains whitelist_hosts whitelist_senders limit usage

در نهایت سرویس exim  را restart نمایید.

1

service eixm restart

 


Was this answer helpful?

  • 0
« Back