در این مقاله به ادامه آموزش ایجاد مدیر در whmcs میپردازیم .
ویرایش اطلاعات مدیران:
برای ویرایش اطلاعات یکی از ادمین ها میبایست از قسمت Administrator Users بر روی آیکون Edit کلیک نمایید.
در صفحه Edit Admin Details کلیه اطلاعات هر ادمین که در زمان ایجاد اکانت مربوطه وارد شده قابل مشاهده و ویرایش می باشد. شما می توانید تمامی اطلاعات حتی رمز ورود اپراتور را تغییر دهید و یا دسترسی آن را به صورت کامل به سیستم مدیریت هاستینگ خود قطع نمایید.
حذف یک اکانت:
برای حذف اطلاعات یکی از ادمین ها میبایست از قسمت Administrator Users بر روی آیکون Delete کلیک نمایید.
نسبت دادن هر ادمین به دپارتمان های پشتیبانی:
برای نسبت دادن یک ادمین به یک دپارتمان پشتیبانی مراحل زیر را دنبال نمایید:
به مسیر Setup > Staff Management > Administrator Users مراجعه نمایید.
بر روی دکمه Edit/ویرایش در مقابل نام اپراتوری که قصد تعیین دپارتمان پشتیبانی برای آن را دارید کلیک نمایید.
در صفحه Edit Admin Details و در قسمت Assigned Departments می توانید لیست کلیه دپارتمان های پشتیبانی را مشاهده نمایید. در این قسمت دپارتمان پشتیبانی مورد نظر را تیک بزنید تا به ادمین انتخاب شده نسبت داده شود. در صورتیکه تیک مقابل Enable Ticket Notifications را نیز در حالت انتخاب شده قرار دهید، با ارسال تیکت در دپارتمان مربوطه یک ایمیل اطلاعیه به آدرس ایمیل مشخص شده در تنظیمات ادمین مورد نظر ارسال خواهد شد.(ضرورتی ندارد)
از قسمت Please confirm your admin password to add or make changes to administrator account details. رمز ورود خود را وارد نمایید تا تغییرات داده شده صورت پذیرد و بر روی دکمه Save Changes کلیک نمایید.
نکته: زمانیکه یک دپارتمان به یکی از ادمین ها نسبت داده می شود، ادمین مربوطه فقط قادر به مشاهده و ایجاد پاسخ به تیکت های دپارتمان/دپارتمان های تعیین شده در این قسمت برای آن می باشد. برای مثال اپراتوری که دپارتمان فروش به آن نسبت داده شده است فقط قادر به مشاهده و پاسخگویی به تیکت های بخش فروش/ sales و امور مربوط به مشاوره فروش هاست و دامنه می باشد